Wie zijn wij ?

Alternativ : jouw behoeften staan centraal

Een werkruimte is een gemeenschap. Een plek waar je tijd doorbrengt. Heel veel tijd. Een plek die je de ruimte geeft om te groeien, letterlijk en figuurlijk. Om jezelf te zijn. Kortom, het is een plek waar je graag werkt en ‘samen passie creëert’.

Bij Alternativ zijn we er dan ook van overtuigd dat elke kantoorinrichting en elke oplossing voor een dynamische ruimte begint bij een luisterend oor en een goed gesprek. Om de individuele rol van elke werknemer af te stemmen op de doelstellingen van het bedrijf.

Om vervolgens met innovatieve ideeën te komen voor een flexibele en schaalbare werkomgeving die professioneel aansluit bij de persoonlijkheid.

Op maat voor elke organisatie, maar altijd mensgericht. En voortdurend in beweging, net als de wereld om je heen.

Onze diensten

Diensten die we ter beschikking stellen om je doorheen je hele project te begeleiden. 


Levering aan huis

Al het meubilair rechtstreeks in je kantoorruimtes.


Plaatsing en installatie van kantooruitrusting

Afhankelijk van je keuzes, staat een team van plaatsers voor je klaar


Uitwerken van plannen

Onze binnenhuisarchitecten gaan met plezier voor jou aan de slag.

We maken deel uit van het Proam-netwerk

Niet zomaar een netwerk, maar het belangrijkste netwerk van interieurvormgevers in Europa, want het is aanwezig in heel Franstalig Europa : België, Luxemburg, Zwitserland, het Franse vasteland en de overzeese gebieden.

Enkele van onze mooiste realisaties

Alternativ deelt zijn professionele vaardigheden en creativiteit met jou: space-planning, NWOW- en Activity based Working-advies, offertes, werfbeheer, inrichting, integratie van nieuwe informatie- en communicatietechnologieën (NTCI), renovatie, modulaire akoestische oplossingen, scheidingswanden, ontwerpoplossingen en op maat gemaakte meubilering.

We begeleiden je doorheen je hele project, tot de oplevering van je nieuwe werkruimtes

Vraag raad